Paul Luyf is eigenaar van Paul Luyf Optiek. Hij is volledig gediplomeerd vakopticien en beschikt over meer dan 40 jaar vakervaring. Paul Luyf is gespecialiseerd in uitgebreid oogonderzoek, waaronder het screenen van uw netvlies (fundus) op het gebied van diabetes en andere oogaandoeningen tevens ook voor Dyslexie problemen en dubbel zien bent u aan het juiste adres.
Gespecialiseerd in het aanmeten van gecompliceerde brilvoorschriften, Varilux en beeldscherm glazen.
Het bedrijf is een erkend gecertificeerd leerbedrijf , goedgekeurd door de SGVB.
Tevens is Paul Luyf bijzonder actief in het ontwikkelingswerk. Al meer dan 25 jaar is hij daarin actief in o.a Albanië en Malawi, alwaar hij de kansarme bevolking belangenloos voorziet van aangemeten brillen, oogartsen voorziet hij van apparatuur, verzorgt opleidingen etc. Hij heeft hier veel optische en medische ervaring opgedaan. In 2004 werd Paul Luyf benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.
Tevens is Paul Luyf bijzonder actief in het ontwikkelingswerk. Al meer dan 25 jaar is hij daarin actief in o.a Albanië en Malawi, alwaar hij de kansarme bevolking belangenloos voorziet van aangemeten brillen, oogartsen voorziet hij van apparatuur, verzorgt opleidingen etc. Hij heeft hier veel optische en medische ervaring opgedaan. In 2004 werd Paul Luyf benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Karien Ottolander is opticien / contactlensassistente en geeft u deskundig advies op het gebied van brilmode en optiek.
Sinds lange tijd kwam ik al bij de firma Paul Luyf Optiek als klant over de vloer.
Een gezellige winkel met aandacht voor de klant, vakbekwaamheid en altijd een gezellig praatje.
Na de verhuizing van nummer 12 naar nummer 14 ben ik van klant werknemer geworden.
Voor mij toen een hele ommekeer maar iets waar ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb gehad.
Ik geniet van de veelzijdigheid van het vak, fijne collega’s en leuke klantenkring en hoop mijn enthousiasme ook op onze klanten over te brengen zodat ze met een tevreden gevoel en met een goed aangemeten en mooie bril de deur uitgaan.
Sinds lange tijd kwam ik al bij de firma Paul Luyf Optiek als klant over de vloer.
Een gezellige winkel met aandacht voor de klant, vakbekwaamheid en altijd een gezellig praatje.
Na de verhuizing van nummer 12 naar nummer 14 ben ik van klant werknemer geworden.
Voor mij toen een hele ommekeer maar iets waar ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb gehad.
Ik geniet van de veelzijdigheid van het vak, fijne collega’s en leuke klantenkring en hoop mijn enthousiasme ook op onze klanten over te brengen zodat ze met een tevreden gevoel en met een goed aangemeten en mooie bril de deur uitgaan.

Jan de Jong is opticien.
Na 30 jaar in de fotografie gewerkt te hebben kreeg ik de kans om mijn carrière vanuit een ander oogpunt te bekijken.
Ik zie veel overeenkomsten tussen fotografie en het vak opticien.
Ik wil mijn winkelervaring, precisie, enthousiasme en mijn grote klant vriendelijkheid in zetten voor de zaak!
Bij Paul Luyf wordt serieus en met oog voor detail gewerkt in een gemoedelijke sfeer.
Voldoening haal ik uit mijn werk als mensen met een lach de winkel verlaten.
Na 30 jaar in de fotografie gewerkt te hebben kreeg ik de kans om mijn carrière vanuit een ander oogpunt te bekijken.
Ik zie veel overeenkomsten tussen fotografie en het vak opticien.
Ik wil mijn winkelervaring, precisie, enthousiasme en mijn grote klant vriendelijkheid in zetten voor de zaak!
Bij Paul Luyf wordt serieus en met oog voor detail gewerkt in een gemoedelijke sfeer.
Voldoening haal ik uit mijn werk als mensen met een lach de winkel verlaten.

Milly Vink is assistent-opticien, contactlensassistente en geeft u graag een eerlijk advies bij het aanschaffen van een nieuw montuur.
Al ruim vijfentwintig jaar kwam ik als klant bij Paul Luyf toen ik in 2017 zonder werk kwam te zitten. Na een spontaan gesprekje over het te kort aan personeel bij Paul heb ik een paar keer meegelopen. De werksfeer, de tijd die er voor de klanten wordt uitgetrokken en de hoge en mate van service hebben mij hier altijd al aangesproken. Ik vond het dan ook fijn dat ik in januari 2018 in vaste dienst mocht komen. Het afgelopen jaar was voor mij een jaar van veel veranderingen en heel veel leren. Een stap in mijn carrière die mij veel heeft gebracht.
Het goede gevoel van de klanten is mij veel waard en ik zal er dan ook alles aan doen om er voor te zorgen, dat ze tevreden en met een goed aangemeten bril of set lenzen bij ons de winkel verlaten.
Al ruim vijfentwintig jaar kwam ik als klant bij Paul Luyf toen ik in 2017 zonder werk kwam te zitten. Na een spontaan gesprekje over het te kort aan personeel bij Paul heb ik een paar keer meegelopen. De werksfeer, de tijd die er voor de klanten wordt uitgetrokken en de hoge en mate van service hebben mij hier altijd al aangesproken. Ik vond het dan ook fijn dat ik in januari 2018 in vaste dienst mocht komen. Het afgelopen jaar was voor mij een jaar van veel veranderingen en heel veel leren. Een stap in mijn carrière die mij veel heeft gebracht.
Het goede gevoel van de klanten is mij veel waard en ik zal er dan ook alles aan doen om er voor te zorgen, dat ze tevreden en met een goed aangemeten bril of set lenzen bij ons de winkel verlaten.
